Szolgáltatásaink
Üzleti folyamat szervezés

 

Minden vállalkozás rendelkezik folyamatokkal, hiszen a folyamatok vezérlik az egyes alkalmazottakat mindennapi munkájuk során. Kérdés azonban, hogy ezek a folyamatok és a hozzájuk kapcsolódó döntési pontok ismertek-e mindenki előtt, aki résztvesz a vállalat értékteremtési folyamatában, vagy az alkalmazottak egyes esetekben csak improvizálnak? Fontos az is, hogy az üzleti folyamatokat mennyire támogatják a vállalkozás informatikai rendszerei? Döntő, hogy az üzleti folyamatok mennyire felelnek meg a vállalkozás üzleti környezete által támasztott kihívásoknak, mikor és milyen körben lettek kidolgozva a folyamatok.

Bővebben...
 
Tesztmenedzsment


Egy új informatikai rendszer bevezetése, vagy a meglévő rendszer beállításának megváltoztatása során kulcskérdés, hogy az új rendszer megfelel-e azoknak a követelményeknek, amelyeket a specifikációs időszakban vele szemben támasztottak. Tapasztalataink szerint a tesztelés nem minden esetben kapja meg azt a figyelmet, ami biztosítaná az új rendszer használatának gördülékeny megkezdését. A nem megfelelő minőségű és mennyiségű tesztelés rövid távon előnyös, hiszen a projekt határidőre lezárható, de már közép távon jelentős visszaesést hozhat a termelésben, hiszen a rendszer nem az elvártnak megfelelően működik.

Bővebben...
 
Projekt menedzsment

Projektként tekintünk minden olyan tevékenységre, amely az adott szervezet, illetve a szervezet által napi szinten végzett feladatoktól eltér, és célja valamilyen korábban nem létezett eredmény létrehozása. A projektek jellemzője, hogy jól definiált kezdőpontjuk és végük van, valamint, hogy korlátosan állnak rendelkezésre a projektre fordítható erőforrások, és az esetek túlnyomó részében a szervezet több szervezeti egységét érintik, illetve több szervezeti egységre van hatással.

Bővebben...
 
e-learning

Az e-learning egy elektronikus oktatási forma, mely napjainkban rendkívül hasznosnak bizonyul. Célja, hogy felváltsa a hagyományos, helyhez kötött oktatási formát, egy dinamikus, látványos és mobil tanulási lehetőséggel. Segítségével akár mobilunkról, akár otthonról tanulhatunk egy kávé mellett. A számítógépes megoldás révén egy olyan tananyagot kapunk kezünkbe mely a létfontosságú információk mellett látványos elemeket is tartalmaz, így könnyebben tanulhatjuk, jegyezhetjük meg a kívánt információkat.

 

Bővebben... >>

 
CRM-Ügyfél kapcsolat menedzsment

A CRM – ügyfélkapcsolat menedzsment célja költséghatékonyan megtalálni és megnyerni új ügyfeleket, gondozni és megtartani a meglévőket, visszacsábítani azokat, akik egyszer már ügyfelek voltak. Másodsorban a CRM hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozás olyan termékekkel és szolgáltatásokkal legyen jelen a piacon, amelyre valós igény van, és amelyek segítségével meg tudja különböztetni magát versenytársaitól. Ennek érdekében többek között olyan informatikai megoldásokat (alkalmazások, eljárások és adatbázisok) használ, amelyek elsősorban az értékesítés, de a marketing és az ügyfélszolgálat területén is szervezik, automatizálják és egységesítik az üzleti folyamatokat.

Bővebben...
 
Alkalmazás fejlesztés

A szervezetek értékteremtő folyamatainak végrehajtását informatikai megoldások segítik a működés minden területén. Informatikai rendszer számolja a kamatot, keresi meg a raktárcsarnok polcain a kiszállítandó terméket vagy engedi be az épület területére a látogatókat. A használt informatikai megoldások, alkalmazások egymással kommunikálnak, integrált rendszert alkotnak, bár a folyamatosan változó, fejlődő üzleti környezet megköveteli az egyes alkalmazások fejlesztését, cseréjét vagyis új alkalmazás bevezetését. Tapasztalataink szerint az alkalmazás fejlesztési illetve bevezetési projektek sikeres megvalósítását nagyban segíti és felgyorsítja, ha egyes jól meghatározott célfeladatok ellátását külső szakértő végzi. A külső szakértők ebben az esetben kizárólag a projekt feladatain dolgozva, a szervezeti hiearchiába be nem tagozódva végzik munkájukat.

Bővebben...
 


Copyright © 2019 ARTanácsadó. Minden jog fenntartva..
1139 Budapest, Forgách u. 19. +36 1 782 89 19
 

Híreink

 
Tesztelőket keresünk!

Bővülő csapatunkba keresünk TESZTELŐ munkatársat.További részletekért kattintson ide, vagy nézze meg itt további állásajánlatainkat!

 
HRBlog

Blogunk, az elearning.co.hu tartalmai mostantól a HRBlog-on, a HRPortál blog szolgáltatásában is elérhető a http://www.hrblog.hu/e-learning címen.

E-learning blog

Közérthetően az e-learningről
    Érzelmeink szerepe az e-learning során (II. rész)
    Mi is az érzelmek szerepe a tanulásban? Előző cikkünkben már utaltunk arra, hogy érzelmeink befolyásolják tanulásunk eredményességét e-learning során. Most arra keressük a választ, hogyan...

    Érzelmeink szerepe az e-learning során (I. rész)
    A jó oktatás olyan élményhez juttatja a tanulót, mely a tudás megszerzésének leghatékonyabb módját nyújtja. Leegyszerűsítve: az oktatás támogatja a tanulót a tudás megszerzésében. De...

    Grafikai eszközök az e-learningben
    A vizuális tartalom gondos összeállítása hatékony recept arra, hogy e-learninges tananyagunk szuper jó legyen. Ha nem vagyunk grafikusok, vagy dizájnerek, nincs arra időnk, hogy megtanuljunk...