CRM-Ügyfél kapcsolat menedzsment
There are no translations available.

A CRM – ügyfélkapcsolat menedzsment célja költséghatékonyan megtalálni és megnyerni új ügyfeleket, gondozni és megtartani a meglévőket, visszacsábítani azokat, akik egyszer már ügyfelek voltak. Másodsorban a CRM hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozás olyan termékekkel és szolgáltatásokkal legyen jelen a piacon, amelyre valós igény van, és amelyek segítségével meg tudja különböztetni magát versenytársaitól. Ennek érdekében többek között olyan informatikai megoldásokat (alkalmazások, eljárások és adatbázisok) használ, amelyek elsősorban az értékesítés, de a marketing és az ügyfélszolgálat területén is szervezik, automatizálják és egységesítik az üzleti folyamatokat.


A CRM egyszerre gondolkodásmód, stratégia és a vállalkozás mindennapjaiban megjelenő tevékenységek gyűjteménye. Komplexitásából következik, hogy a CRM tudatos (ügyfélközpontú) vállalkozás megteremtése felé vezető úton csak akkor szabad elindulni, ha a vállalkozás minden szintjén tudatosításra került az ügyfélkapcsolat menedzsment fontossága és a vállalkozás összes dolgozója tisztában van szerepével. Számos „CRM projekt” nem éri el célját pusztán azért, mert ez a komplexitás nem került felismerésre, és a CRM-et egy tréningsorozattal vagy egy újabb informatikai alkalmazás bevezetésével azonosították.

Tapasztalt kollégáink az alábbi területeken tudnak bekapcsolódni partnereink CRM aktivitásába:

 

  • CRM stratégia tervezés
  • Működés átvilágítás és átszervezés
  • CRM tréningek megtartása
  • CRM projekt menedzsment
  • Ügyfélérték modellezés és szegmentáció
  • Lemorzsolódás vizsgálat
  • Támogató informatikai rendszer kiválasztás
  • Csatorna elemzés és optimalizálás
  • Termékfejlesztés

 

 

 
Copyright © 2020 ARTanácsadó. Minden jog fenntartva..
1139 Budapest, Forgách u. 19. +36 1 782 89 19
 

Híreink

 
Junior tanácsadó
There are no translations available.

Junior tanácsadó kollégát keresünk! További részletekért kattintson ide!

 
HRBlog
There are no translations available.

Blogunk, az elearning.co.hu tartalmai mostantól a HRBlog-on, a HRPortál blog szolgáltatásában is elérhető a http://www.hrblog.hu/e-learning címen.

E-learning blog

Közérthetően az e-learningről
    7 hasznos lépés az e-learning projektmenedzsmentben
    Számtalan alkalommal olvashattunk az e-learning projektmenedzsment iránymutatásairól. Folyamatosan alkalmazzuk ezeket és mindig törekszünk arra, hogy jobban csináljuk, mint a múlt alkalommal. Ebben a cikkben, egy...

    Ösztökélt tanulás (Nudge-Learning) a munkahelyen
    Az ösztökélt, vagy nudge-okkal történő tanulás megoldást nyújthat számos olyan munkahelyi problémára és felmerülő kérdésre, melyeken a K+F szakemberek a mai napig törik a fejüket....

    2020 e-elarning trendjei III. rész
    Előző cikkünkben azokat a 2020-ban várható e-elarning trendeket mutattuk be, melyek elősegítik és erősítik mind a tanulóra tett hatást mind a tanulási élményt. Mostani cikkünkben...